2012. április 23., hétfő

Újabb nyavaja ...

Samci vasárnap délre újfent belázasodott. Pedig már reménykedtem, hogy vége a betegség szezonnak. Tévedtem. Bár igaz, hogy ebben a változékony időben -amikor süt a nap meleged van, ha elbújik szabályosan fázol- könnyű megfázni. Du 38,7 volt a láza, és estére is felkúszott, igaz, csak 38,2-ig, de hogy belekukkantottam a szájába, láttam, nem a foga, hanem a szájában levő kis pattanásszerű valami fájhat, ill. a nyelve közepén egy fél kisujjkörömnyi piros kör van, ami miatt nem is nagyon tud enni. Vasárnap csak levest, ill este tejbedarát evett. Még a tictacot és a pez-cukorkát is kiköpte ... csíphette szegénynek.

Vírusos fertőzés, és nem csak ezen a 2 helyen, hanem a torkán is.
Kapott ab-ot , és mivel ma megint belázasodott, adtam is neki, ill. köptetőt, és ecsetelőt a nyelvére, szájába.
A gyógyszereket gond nélkül beveszi, legfeljebb megjegyzi utána, hogy nem volt jó íze. Iszik rá, aztán minden ok. Az ecsetelés már más tészta ... Gyógyszerész szerint annyira le kell dörzsölni a nyelvén levő körről a lerakódást, hogy vérezzen. Gondolom akkor tisztulna ki teljesen. Először nem sikerült, nagyon küzdött, persze azért kenegettem neki. Sírt szegény.
Délben azonban nem hagyhattam magam, hisz ha 2-3-szor alaposan le van tisztítva, akkor sokkal gyorsabb lesz a gyógyulás. Lehet, az első tisztogatás után már alapban is könnyebben lejön a lerakódás. sikerült is, kevés dörzsölés után vérzett is neki ... viszont gondolom, hogy csípte, és nagyon fájt is neki ... sírt ... nagyon ... én meg majdnem vele. de aztán kis idővel enyhült neki, aztán elaludt a drága. de előtte csak mondogatta: nagyon fáj ...
remélem, hamarosan meggyógyul, és a jó étvágya is visszatér.
Dokihoz szerdán vagy pénteken kell visszavinni (pénteken csak helyettesítés lesz - viszont az ab-t addig biztosan szedjük).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése