2012. április 23., hétfő

Érdekes

Előzmény:
Samci fórumán levő anyuka tette fel nekünk a következő kérdést:
"csajok Ti olvastátok azt a cikket hogy a gyerekek 4 éves korukig emélkeznek a pocakon belüli létre ? barátnőm mondta hogy kérdezzem meg Lilit mert az ő 3 évese elmondta hogy milyen jó volt, meg meleg és hogy simizte anya...Lilipedig azt mondta hogy sötét volt, és folyt a víz, és ki akart jnni de nem tudott ez nem volt jó,, meg amikor kijött fájt a buksija meg a hasa :O :O kérdezzétek má meg a csimótákat!!!"

Én ezelőtt soha nem hallottam ilyenről, pedig ha tudtam volna, biztosan megkérdezem Mátétól is. Nagyon érdekes, és nagyon izgalmas egy téma, bizony felkeltette az én érdeklődésemet is.
Felbuzdulva Niki felhívásán, több fórumtárs anyuka megkérdezte a gyerkőcét. Ilyen válaszok voltak: 
"Hanna válasza: Anya ott egy kígyó volt benne velem..nem szerettem :O Köldökzsinórra gondol?"
" Emma: én már akkor is szerettelek .. ♥ :)"
" Én anno kÉrdeztem Gyv-t olyan 2,5 éves volt, annyit mondott, hogy sötét volt és jó volt."
" AndrisMarci azt mondta, hogy kicsi volt..."
 "Megkérdeztem Regőt, azt mondta, hogy emlékszik, és "aludtam a pocakodban"."
" én már jóval előbb megkérdeztem Samut, ő mondta, hogy jó volt, meleg volt, szeretett ott lenni, és nagyon kis helyen kellett kijönni, nehéz volt kibújni, és nagyon nagy fény volt kint, fájt a szeme, és nagyon sírt. :) Dani meg azóta is egy hosszú hernyóval alszik, ami ilyen puha, gyűrögethető, és azt mondta, ez a hernyó már a pocakomban is vele volt, és nagyon szereti. :) meg hogy nagyon szeretett ott lenni, és nagyon-nagyon megijedt egyszer csak, nagyon félt, nagyon sírt, és már nem volt többet ott. :( :)"
" Iza is azt mondta hogy jó volt.Játszott benn,meg volt vmi göndör:)És jó volt megszületni is,vmi szagot érzett:)"
" Dudika azt mondta, hogy emlékszik és mikor megkérdeztem milyen volt ez volt a válasz: mókás! :D Meg nagy nehezen annyit mondott még, hogy nem látott semmit. :)"
" Iringó azt mondta, h kalimpált a vízben...amikor kijött a pocakomból, akkor hideg volt. "

Máté már nem emlékszik, viszont Samcit sikerült kifaggatnom.  Magától nem volt valami bőbeszédű, de ahogy kérdezgettem, több mindent mondott.
Samu első körben azt mondta, hogy nem emlékszik. Aztán ahogy tovább puhatolóztam, azt mondta, hogy sötét volt és félt. Hogy mitől, azt nem tudta megmondani. aztán azt mondta, hogy a pocakomban a pocakomtól félt ... hm.
Másnap újra előhoztam a témát, akkor pedig a következő válaszokat kaptam:
ami mindig fix volt, és magától mondta, az az, hogy félt. Ma már azt mondta, hogy azért félt, mert sötét volt.
A cikkben vagy a kommentekben olyat is olvastam, hogy magára a születésre is emlékeznek. Sami részleteket nem mondott, csak azt, hogy jó volt megszületni. Kérdeztem, fájt-e valamije, erre nem volt a válasz. Viszont hideg volt, amikor kibújt.
Kérdeztem, volt-e valami mellette, azt felelte, hogy nem, arra pedig, hogy mit csinált odabent, azt felelte, hogy aludt. Igaz, hogy úgy kérdeztem,, hogy mit csinált odabent, játszott, úszkált vagy aludt? 


kapcsolódó cikk itt olvasható:
http://felicitasz.blog.hu/2009/10/12/a_negyevesed_meg_emlekszik_a_szuletesere
rettentő érdekes és izgalmas.
Lehet, kicsit jegelem a témát, és kb. fél év múlva visszatérek rá. Aztán ha aktuális lesz, Pepcsit is kíváncsian kifaggatom :)

1 megjegyzés: