2012. április 5., csütörtök

Húsvéti készülődés

Múlt héten reggelente Zsolti vitte a gyerekeket oviba, a héten pedig én (gyalog megyünk mostanában: egyrészt jó idő van, másrészt spórolunk, és nekem igazán jól is esik a napi 2*-i tempós séta). Útközben, a vendéglő előtt van kirakva egy tojásfa ... csupasz, fehér fűzfaágon lógnak a színes műanyag tojások. A lényeg, hogy Sami mindkettőnknek, minden reggel elmondta, hogy neki ilyen tojásfa pont jó lesz :)
Egyik reggel, amikor vittem a gyerekeket, az óvó néni és a dadus és ilyen fűzfaágat "nyúzott". Kapva az ötleten, hogy akkor nekünk is jó lenne ilyen fa, gyorsan megkérdeztem, hol tudok ilyen ágas-bogas fűzfaágat találni. Az ovi szomszédságában épp van ilyen fa, úgyhogy megkértem a kedves Irénke nénit, legyen szíves nekem is adni belőle. Kaptam ... nem kicsiket, nem keveset :)
Amikor hazaértünk és elaltattam a gyerekeket, nekiálltam én is "megnyúzni" az ágakat. Közben jött a mama, ő is leült segíteni ... jó sokáig tartott, de megérte, szépek lettek. 4 nagy ág volt, 2 felé osztottam: egyik belülre került egy vázában, másikat az udvaron helyeztem el, majd feldíszítettük: kicsit ugyan csupaszak lettek, mert későn volt már, nem kaptam fára akasztható tojásokat, ill. ami nekem van, azok egy ideje a 2 barka-tojásfámat díszítik. Ezekről is csempésztem le, ill. a réges-régen kifújt szép tojásaimat is megtaláltam, és azokat is felakasztottuk a kinti fára.
Samci nárciszokat is hozott nekem, én egy jácintot vettem ... nagyon jó tavaszi hangulatú kis sarkocskák lettek.
Igaz, a terasz hagy kívánnivalót maga után, de mivel garázsunk még nincs, így valahová pakolni kell az eső elől ... jobb híján a teraszra.
Sajnos húsvétra elég ramaty időt mondanak ... tavaly is az volt :( de azért várjuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése