2012. július 29., vasárnap

-1 fog - de hogy?

Máténak eddig 3 foga esett ki, mind3 alul. A két középső teljesen kibújt már, a 3. még picurka, de bújik. Felül az egyik középső már elég régóta (kb. 2 hónap) mozog, de közel sem annyira, mint az utolsó, amikor kiesett. Nem is gondoltam arra, hogy mostanában kiesik. Tegnap este azonban segítséggel ugyan, de kipottyant.
És akkor a hogyan:
többször szóltam neki, hogy jöjjön fürdeni, de nem akart elindulni. Mérges lettem, nyekegett ... ahogy húztam le a pólóját, elakadt a nyitott szájánál, épp a mozgó foga melletti résben (gondolom, ha kirántottam). Ahogy húztam a pólót lendületből, elakadt, és a fogát is húzta magával. Nem direkt volt, és nagyon vérzett szegénynek. Gondolom azért, mert magától még pár hétig bent maradt volna. Remélem, ezzel nem tettem semmi kárt. Sajnáltam Mátét nagyon egyébként, hajtogatta, hogy nagyon fáj, és a vérzés is ... De elállt viszonylag hamar, utána meg azért vinnyogott, hogy nincs meg a foga, így nem kap pénzt a fogtündértől ... a kis pénzéhes :) de megtaláltuk.
A hazaérkező apjának és a mamának azt mondta, hogy anya kiverte a fogát ... na erről a verzióról hamar sikerült lebeszélnem, így ma már teljesen a valóságnak megfelelően mesélte a történteket :)
Olyan vicces egyébként ... ahányszor ránézek, elfog a nevetés, de annyira, hogy a könnyem is kijön. Persze utána magyarázkodhatok neki, hogy nem rajta nevetek, csak a vicces ábrázatán :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése