2012. július 25., szerda

Kukac gondok újra

Július 19-én   voltunk Samival a kórháznál a kukacával, a bőr letapadása miatt. Akkor gombos szondával feloldották neki az urológián. Szenvedett vele a drága, de túléltük, elmúlt. 3 hétre rá, megint észrevettem egy este fürdésnél, hogy megont nem tudom teljesen hátrahúzni neki. Rángatni, feszegetni nem akartam. gondoltam, szerencsésebb, ha megint megmutatom egy orvosnak. Az első doki a háziorvos lett, mivel Petit úgyis vittem hozzá, mert beteg lett, így egy úttal Samit is megmutattam neki. Ő is megállapította, hogy le van tapadva, vigyem el a gyerekambulanciára újra, hogy megint "megcsinálják a fütyijét"- ahogy Sami mondta.
Nem teketóriáztam sokáig, másnap kocsiba szálltunk, és elindultunk. Nem akartam várni, nehogy nagyobb és erősebb legyen a tapadás.
A gyerekambulancián a főorvos intézi az ez irányú dolgokat. ismerjük, hisz ő jár ki a védőnőhöz havonta (amennyiben jön). nagyon kedves volt, elmondtam neki, hogy a múltkor mi volt, merre és hogy jártunk. Megvizsgálta ő is, szintén megállapította, hogy le van tapadva, de csak minimálisan. Bekente érzéstelenítővel, vártunk fél órát, majd visszamentünk. Gombos szonda most nem volt, a kezével csinálta, és bár 3 helyen is volt tapadás, de csak tényleg pici, és nem az elején, hanem hátul, majdnem teljesen hátra lehetett húzni, ici-pici volt csak vissza (vagy hogy is fogalmazzak ...).
Szóval nem hátrarántotta, hanem nagyon óvatosan megfogta a letapadás szélénél, és a másik kezével picit meghúzta. Szépen el is engedte a tapadás.
És ennyi volt ...
Ezen attrakció után egy este sírt kb. fél percig Samu ... fürdéskor szépen hátrahúztam neki, mondta, hogy fáj, aztán betadinnal cseppentettem rá, ekkor sírt.
A doki most sem írt fel kenőcsöt, a betadint mondta ő is. Mivel viszont nem volt olyan vészes, mint a múltkor, úgy egyeztünk Samuval, hogyha fürdéskor rendesen hátrajön, és meg tudjuk mosni, akkor nem cseppentek rá, így a betadint is csak egy napig használtuk. Nem is volt sírás, és a pisiléssel sem volt semmi baj. Tegnap pedig roppant büszke volt magára, hogy fürdéskor egyedül is elő tudta csalogatni a kígyót :) Most pedig ha pisil, utána is lelkesen húzza hátra - bár a doki szerint elég az esti fürdetésnél, a többszöri kígyóbűvölés ártani nem árthat ...
Remélem, ezen okból utoljára kellett tiszteletünket tenni a kórházban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése