2012. július 5., csütörtök

Sűrű napok

Múlt hét végén Balaton (szombat, vasárnap du)
Inkább az én programom volt, hogy rászántam magam egy újabb festésre: kisszoba, ahol Pepcsi és én alszunk ... kicsit hosszadalmasra sikerült, mert egyik nap legletteltem a fél szobát, aztán másnap lefestettem, majd este elpakolták a fiúk a szekrényeket, és a szoba másik felének ekkor tudtam nekiállni. Szerencsére a szekrény mögötti fal számomra meglepő módon nagyon jó állapotban volt, szinte sehol sem kellett javítani, viszont a ház hátsó fala valami katasztrofális ...
A radiátor mellett lejött a fal, elég mélyen, úgyhogy én ahhoz kevés voltam, de kedd délután az öcsém munka után bevakolta ... most még szárad, de ma leglettelem, festés lehet, hogy holnapra marad. A másik oldalon a radiátornak pedig legletteltem, lefestettem, de mégis kicsit potyogott, úgyhogy levakartam, ahol le akart jönni, és tegnap újraglettelte. Salétromos lehet az a fal, de nem tudok mit kezdeni vele sajnos ... Zsolti szerint a vakolat is nagyon kemény, túl sok cement lehet benne ... nem értek hozzá, de hozott anyagból dolgozunk, úgyhogy ez van, megoldjuk ahogy tudjuk. Szóval még nem tudunk a szobában aludni Petivel, kiköltöztünk a nappaliba, ahova vittük a matracunkat is. meglepően jól alszik Peti, pedig jóval világosabb van redőny híján ...
Remélem, ma már visszaköltözhetünk, még ha egy kicsi festés holnapra is marad.
Persze közben, ahogy meg lettek mozgatva a bútorok egy két műanyag csavar eltört, miért is menne minden zökkenőmentesen ...

Programok a továbbiakban:  ma délután/estefele szalonnasütés
holnap dédit kell vinni Siófokra a vesegondozóba (Pepcsivel megyünk, nagyok maradnak a mamával), délután Mátét várják szülinapi buliba.
Szombaton falunap, amikor egy plusz gyerekkel, Máté kis barátjával bővülünk ... immár 3. falunapon :)
vasárnap pedig megint muszáj lesz Balcsira menni ... hisz addig kell, amíg az idő engedi :)
A jövő hét nyugisabb lesz már, Pepcsi 15 hós oltásán kívül egyelőre nincs programunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése