2012. július 21., szombat

Elmaradás

Rettentően el vagyok maradva, de csapnak össze a fejem felett a hullámok ...
Gyerekek még itthon, jövő héten viszont oviban lesznek, talán utolérem magam egy kicsit. 7 bejegyzés várja, hogy megírjam ... ha történik valami, címmel elmentem, hogy tudjam, ne maradjon el.
A gyerekek mellett nekiálltam az utolsó festésre váró szobát kipakolni tegnap, ma elhúzkodták a szekrényeket, Tamás, ahol kellett lejavította, én gletteltem, holnap festés, közben a héten begyűjtöttem a könyveket a tanévhez, kiválogattam az itthoniak közül, amire szükségem lehet, várják, hogy olvassam őket ... csak időm lenne. És ugye a 3 gyerek mellett nem is tudnék haladni, így hol anyura, hol a Vera mamára bíztam őket. Alig várom, hogy végezzek a festéssel, kész legyen a visszapakolás, aztán belevethetem magam a gyerekek mellett a tanmeneteknek, a felkészülésnek.
Közben meg igyekszem megírni az elmaradásokat is, de lehet, hogy nem időrendi sorrendben fognak felkerülni ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése