2012. július 29., vasárnap

Flexes családi nap

Régóta tudtuk, hogy családi nap készülődik a flexnél (Zsolti munkahelye), de pontos menetrendet, programot Zsolti sem tudott mondani még előtte hét közepén sem.
Nem is nagyon akart elmenni, a céges rendezvények nem tartoznak a kedvencei közé. Szombat reggel viszont bejelentette, hogy egyik munkatársával benéznek délelőtt, aztán ha érdemes, akkor bemegyünk a gyerekekkel délután.
Nem örültem neki, hisz csak azon a napon volt szabad, én pedig délelőttre szobafestést terveztem ... mindegy, ő elment, én meg anyura bíztam a gyerekeket, így a estés is meglett. Nem voltak sokáig, de legalább körülnéztek.
Délután a gyerekek ébredése után pedig elindultunk, hisz a főzőversenyen kívül tényleg számtalan program várta a családokat, a gyerekeket.
Nagyon komoly volt a beléptetés, csak az mehetett be, aki fel volt írva a listára (előzőleg akit felíratott a dolgozó), és karszalag is került mindannyiunk kezére.
Rákóczi Feri volt a műsorvezető egész nap. Nem is gondoltam volna, de 85(!) csapat indult a főzőversenyen. A színpadon (vagy előtte) volt bábelőadás, hastánc, zenészek. Ezen kívül volt kutyás bemutató, trambulinok, ugrálóvár, csocsók, mama-baba sarok ... stb. Lehetett arcot estetni, csillámtetkót tetováltatni és finomakat enni. Nem is tudtunk mindent megnézni, hisz a gyerekeknek az ugrálóvár és a csocsó volt a kedvenc, ill. Samival csillámtetkóért is sorban álltunk. Perpcsinek pedig nagyon tetszett a babáknak kialakított játszórész.
Máté lángost, Samci-Pepcsi-anya pedig nagyon finom gyrost evett. Túl sokáig nem maradtunk, fürdésidő közeledett és le is hűlt a levegő, amikor pedig hazafele mentünk, az eső is elkezdett potyogni.
Fényképezőt nem vittünk magunkkal, így erről programról nincs képünk, de azt hiszem, a júliusi album így is bőséges :)
Íme:
https://picasaweb.google.com/109339403226233389469/2012Jul

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése