2012. július 21., szombat

Gyerekek nélkül

Mivel szeptemberben visszamegyek dolgozni, úgy döntöttem, hogy frissítem a ruhatáramat. Viszont nagyon smucig vagyok, új ruhára rettentően sajnálok pénzt kiadni, így a turkik az én mentsváraim :)
Gyerekekkel viszont nem lehet turizni, hisz ahhoz idő kell, n így kitaláltam, hogyan is lehetne megoldani a gyerekek nélküli vásárlást. Nem volt egyszerű, hisz egy nap 3 alváshoz kell igazodni, de Samit délután el tudja altatni a mama is, így Petihez kellett alkalmazkodni.
Úgy döntöttem, hogy délelőtt elaltatom, majd elmegyünk Zsoltival Kaposvárra, és amíg én túrok, addig ő intézi a többi ügyes-bajos teendőt (órás, bank, autós dolgok).
Így is lett, elaltattam Petit, majd indultunk. Peti álmát a Vera mama őrizte, a nagyobbakat felvittük anyuhoz. Mire aludnia kellett Saminak, addigra anyu hazasétált velük, Vera mama elaltatta Samit, és mire Pepcsi került volna ágyba, addigra hazaértünk. igaz, hogy nem tudtunk mindent elintézni, ez az időintervallum kevésnek bizonyult ahhoz, hogy mindennel végezzünk. Főleg, hogy a turki melletti kínaiba 50%-os leértékelés volt ...
A nyáron még beiktatok egy turkis napot, de lehet, hogy azt teljesen egyedül, busszal oldom meg. Csak ez a fránya buszközlekedés ne volna ilyen ramaty.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése