2012. május 20., vasárnap

3 éves nagylegény: Samu

Ma 3 éve született Samci. Pontosan 23:05-kor.
Őt ünnepeltük tegnap. Nagyon várta Sami, és nagyon várta a vendégeket is. Aztán amikor odaértek, ő épp nagy homokozásban volt, úgyhogy nem nagyon foglalkozott senkivel.
 Aztán minden gyerkőc feloldódott, és szépen játszottak. Semmi gond nem volt. Mindent kipróbáltak, homokoztak, csúszdáztak, bicikliztek, járgányoztak, trambulinoztak. A legnagyobb sikere ennek volt, és bár a nagyobbak csak egymás után, sorban mehettek be, különösebb gond nem volt ezzel. Máté kissé nehezen viselte a várakozást, de kisebb nyekegés után kivárta a sorát. A kicsik (Szonja, Hanna, Sami) együtt ugráltak.
Finomakat ettünk: volt szendvics, sajtos, mézes krémes, Ancsa hozott sörkiflit. Plusz a torta.
Szép lett, finom lett, de magamnak csináltam. Vagyis Saminak, de ő látta már délelőtt is, délután meg addig látta mindenki, amíg kivittem, Sami elfújta a gyertyát és elégett a tűzijáték. Aztán szeleteltem. Maradtak a képek,amin lehet csodálni. Mert csodálni csak én csodáltam, miközben készítettem, a többieknek nem volt rá ideje :) Hát, ez a torták sorsa: készülnek órákon keresztül, csodálják pár percig, aztán felfalják gyorsan :)
A maci torta mellé fondantból szúrtam ki szíveket és mackókat is, amik villám gyorsan el is koptak. Ahogy letettem Samci elé a tortát, minden gyerek rávetette magát. nem tudom, mit hittek, miből van, de egyik sem panaszkodott a tömény cukormázra :)
Tortaevészet után újabb játékkör jött, aztán elérkezett a 7 óra és szép lassan minden anyuka elejtette a gyermekének, hogy lassan ideje indulnunk ... persze a gyerekek még pár perc plusz időt kikönyörögtek, de aztán minden vendég hazaballagott ... én gyerekeim meg a fürdőkádba.
Samci szülinapján nem akartam vetélkedőt, versenyt rendezni (tavaly Máté szülinapján nagy sikere volt). Ők még picik, de Mátéén, ahol nagycsoportos ovisokból lesz pár fiú, feltétlen fogok.
Este kérdeztem Samutól, hogy milyen volt a szülinap. Válasza: Holnap is lesz? Azt hiszem, ez mindent elmond a mai napról :) Ő is elégedett volt és jól érezte magát. Ezt bizonyítják a képek is, amiket itt tudtok megnézni:ttps://picasaweb.google.com/109339403226233389469/2012Maj?authkey=Gv1sRgCKCSv7jU6vHQGw#5744578527454963634

És a kapott ajándékok: tőlünk Mátéval közösen kapták a szülinapokra a trambulint, Marika mamától Verdás medencét kapott/kaptak, déditől pénzt, Vera mamától pólót, Hannáéktól, Szonjáéktól társast, keresztanyuéktól vegyesen tusfürdőt, vicces fogselymet, fogmosó időmérő homokórát :). De hogy Samit mennyire nem érdekli még mindig az ajándék ... abszolút nem. Társassal Máté játszott, és ő lelkesen jelentkezett előre az ajándékgyűjtő szerepére is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése