2012. május 28., hétfő

Félig első

Tegnap kitalálták a fiúk (a két nagyobb), hogy a Vera mamánál alszanak. Máté már többször aludt a mamánál (Lacival), de Sami még soha.

Máté már kora délután átcuccolt, vitte a pizsijét, papucsát, fogkefét, fogkrémet és a mesekönyvet. Aztán kb. fél 4-kor elment a mamáék után, és onnantól kezdve nem is láttam.
Samci is lelkes volt délután, miután felébredt, ment a mamához, mentek a nénjéhez, és őt sem láttam, míg 7 előtt megjelent, hogy jött a cuccáért. Már összekészítettem neki, elköszöntem tőle, aztán elrobogott a trakijával.
Megfürdettem, megvacsoráztattam Petit, közben ők is megfürödtek és megvacsoráztak a mamánál. 8 órakor viszont hallottuk a lépteket :) Megjelent Samci pizsamában, pulcsiban ... jött aludni.
Nem csodálkoztam. Arra nem emlékszem, hogy Máté anno visszakozott-e az első mamánál alváskor, de arra határozottan igen, hogy egy nyári napon kitalálta, hogy az udvaron alszik az apjával a sátorban, aztán fürdés és vacsi után kivonultak, aztán kb. fél óra múlva meg be ...Azóta sem volt sátorban alvás, de gondolom, hogy Sami legközelebb talán már éjszakára is marad. Hisz itthon is alszik a mamával, a következő lépés a mamánál alvás lesz.
Szóval ez egy majdnem első, egy félig első mamánál alvás volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése