2012. május 28., hétfő

Cukorborsó

Tegnap volt a nagy nap, mikor a életem első saját kertjéből az első termést szedhettem. Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire lehet a veteményeknek örülni, figyelni a növekedésüket, nézni, ahogy virágzik, majd termést hoz.
Rajnai törpe ... a korai cukorborsó, ami végre termést hozott. Nem túl nagy hüvelyek voltak rajta, hisz mint a neve is mondja, törpe, és maga a növény is igen alacsony és kicsi, de cukorborsó ...
Leszedtem, lett egy kisebb fél vödörrel. Máté imád pirgálni, de tegnap este viszont nem volt itthon, a mamánál készültek aludni, így egyedül álltam neki.
40 deka lett, épp egy levesnyi ... ma meg is főztem, és hmmm, nagyon finom lett! Imádom egyébként is a friss, zsenge cukorborsólevest, de ennek számomra még finomabb íze lett attól, hogy nálam, nekünk termett :)
Ezt is megértük ...

1 megjegyzés: